niedziela, 11 stycznia 2015

#1. Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Od razu na wstępie mówię, że nie będę nominowała 11 blogów!

Bardzo dziękuję Alex Vicious za nominację :3

Pytania, które dostałam:

 1. Twój najgorszy koszmar?
Chyba takiego nie posiadam.. Nie znoszę jednak snów z wężami.
2. Czy potrafiłabyś kogoś zabić?
Jestem osobą, którą łatwo idzie wyprowadzić z równowagi. Ale nie sądzę, że do tego stopnia, że będę w stanie zabić.
3. Twój ulubiony aktor?
Nie mam takowego ;)
4. Czy gdybyś miała okazję polecieć w kosmos, poleciałabyś? Jeśli tak, to dlaczego?
Nie poleciałabym XD
5. Za kilka godzin będzie koniec świata. Pierwszą rzeczą, którą robisz, jest?
Rysowanie, granie na pianinie i pisanie z przyjaciółmi.
6. Widzisz duchy. Starasz się im pomóc, jeśli o to proszą? Czy ignorujesz zjawy?
Zacznijmy od tego, że jakbym zobaczyła zjawę, to chyba zeszłabym na zawał.
7. Zakochałaś się. Mówisz chłopakowi o swoich uczuciach czy zostawiasz je dla siebie?
Hmm. Jeśli widzę, że jemu tez na mnie zależy, to czemu nie?
8. Czy byłabyś gotowa umrzeć za osobę, którą kochasz?
I tak i nie.
9. Elfy czy krasnoludy?
Elfy :3
10. Wolałabyś być ikoną mody czy sławnym muzykiem?
Raczej to drugie :D
11. Na ile procent lubisz swój wygląd?
Ja nic w sobie nie lubię XD procentowo, 60?

Moje nominacje:
Pokolenie Cudów

Moje pytania:
1. Twoje ulubione anime?
2. Ulubiona manga?
3. Jaki jest Twój wymarzony chłopak?
4. Ulubiona piosenka/wykonawca?
5. Widzisz bezdomnego. Prosi Cię o pieniądze. Co robisz?
6. Jak opisałabyś swój wygląd?
7. Masz zwierzątko?
8. Twoje hobby?
9. Od jak dawna interesujesz się Japonią, mangą i anime?
10. Lubisz sport?
11. Jak zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?

Z mojej strony to wszystko. Dzięki za uwagę :D
 

2 komentarze:

  1. Nie musisz dziękować, Twój blog jest naprawdę wspaniały! :3
    Iii wiedziałam, że elfy xD
    I tylko 60 procent? T^T

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Kochana Suu <3
    Dziękuję za nominacje.
    Wezmę się jednak za nią dopiero jutro, bo chcę skończyć rozdzialik. ^w^
    Jeszcze raz dziękuję.
    Pa, pa ;** Dobranoc Suu <3 ;**

    OdpowiedzUsuń