czwartek, 29 stycznia 2015

#2. Liebster Award

Dziękuję bardzo za drugą już nominacje! Jest mi bardzo miło, że doceniacie moją pracę! ♥

Nominowała mnie Mysia z Kilka Słów i Alex z Kuroko and Basketball. Dziękuję :3

Nie nominuję 11 blogów XD

Pytania od Mysi: 
1.Skąd zaczerpnęłaś/łeś inspiracje odnośnie pisania bloga?
Zainspirowało mnie anime. Pomyślałam, że będzie trudno, zwłaszcza przy opisywaniu gry. Pisanie jednak sprawia mi ogromną radochę, więc nie przeszkadza mi to, że wybrałam sobie tak trudny temat do opisania XD (sorry, jestem gimnazjalistką. Zawsze coś wyjdzie nie tak XD)
2.Od jakiego czasu piszesz bloga?
Od 22 kwietnia 2014 roku XD Jednak przerywałam, bo albo mi się nudziło, albo po prostu to co pisałam, tragicznie wychodziło. Teraz jednak jestem zdecydowana napisać przynajmniej jedną serię. Zobaczymy, czy zrobię z tego bloga tasiemca XD
3.Czy prowadzisz go samodzielnie czy też z kimś? Dlaczego?
Sama. Próbowałam już kiedyś prowadzić bloga z kimś, jednak nie wypaliło. Wolę tworzyć sama, ale współpracą bym nie gardziła :D
4.Masz jakieś ulubione książki, filmy? Jakie?
Książki? Raczej nie. Lubię fantasy i kryminały :3 Filmy... Hmm. Też nie. Lubię wszystko, co nie wojenne ;)
5.Czy są jakieś postacie z którymi się utożsamiasz? Dlaczego?
Midorima Shintarou XDD Lubię bawić się w Tsundere XDDD Mam coś z Akashiego, Kuroko i Shizou z Drrrr! Jak się zdenerwuję, to rzucam dosłownie wszystkim, jak Heiwajima XD
6.O spotkaniu z kim sławnym marzysz i dlaczego?
Oh, nauczyć się japońskiego i zamienić parę słów z Hirohim Kamiyą i Daisuke Ono *.* Oni mają takie zajebiste głosy, a na pewno są też spoko ludźmi :D
7.Jacy są twoi ulubieni pisarze?
Nie mam takowych :D
8.Jacy są twoi ulubieni blogerzy?
Nie mam takich. Jednak bardzo lubię zaglądać na blog Alex i Izuny. Ten pierwszy ma w sobie nutkę tej tajemniczości, którą tak bardzo uwielbiam ♥ Dlatego często tam zaglądam, nawet jak wiem, że nowego rozdziału nie ma XDD
9.Czy wydarzenia na twoim blogu są fikcją czy też z życia wzięte?
Powiedziałabym, że i to i to ;)
10.Gdyby można było wyjąć jakąś postać z książki kto by to był i dlaczego?
Nie wiem XD
11.Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga?
Oh, zależy od weny. Jak ją mam, to potrafię dłuugo siedzieć i pisać :3

Pytania od Alex:
1. O czym najbardziej marzysz?
Nauczyć się japońskiego i wyjechać na tydzień do Japonii. Chciałabym zdobyć też jakieś wyższe wykształcenie i mieć dobrą pracę, kochającego męża, dzieci, dom, psa i drzewo. XD
2. Ulubiony serial telewizyjny?
Kości,  Doktor House, Szpital. Lubię oglądać też tępe seriale, typu Dlaczego Ja i Szkoła. Tak, wiem. Jestem głupia.
3. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Natchnęło mnie anime. Już o tym pisałam XD
4. Co byś zmieniła gdybyś mogła cofnąć się w czasie tylko jeden raz?
Raczej nic. Zakłócenie biegu historii wywołałoby totalny chaos. A tego bym nie chciała ;c
5. Opisz siebie w trzech słowach.
Artystka, tsundere, leń.
6. Co byś chciała robić w przyszłości?
I tu jest problem. Nie mam zielonego pojęcia.
7. Czy wyobrażałaś sobie kiedyś koniec świata?
Nie i nie zamierzam.
8. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Długo się ociągałam z założeniem bloga. Mój styl pisania nie był najlepszy, ale przecież człowiek uczy się całe życie :D Dlatego założyłam i już. XD
9. Czy oprócz pisania masz inne talenty?
Powiedzmy. Rysuję (wszystko, co jest publikowane na blogu, na przykład Shouri z poprzedniego rozdziału jest przeze mnie rysowana. Potem obrabiam ją w programie, i oto jest XD). Gram na trzech instrumentach. Jestem dość dobra w sporcie, ale nie najlepsza. A szkoda ;___; Lubię też grać jakieś role. Podobno niezła ze mnie aktorka :D
10. Co cię najbardziej irytuje w ludziach?
Plotkowanie, ugh! Fałszywość, kłamliwość i egoizm. Dobra, myślmy o sobie - jednak bez przesady, nadmierne zainteresowanie sobą jest denerwujące.
11. Lody czekoladowe czy miętowe?
Ty cholero ;__; Uwielbiam i te i te. A najlepiej, jak są miętowe z kawałkami czekolady! :3

Nominuję:
Pokolenie Cudów

Moje pytania:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Ulubiony blogger/ka?
3. Ulubione blogi?
4. Masz jakiś ulubiony kolor?
5. Co sądzisz o przyjaźni damsko - męskiej?
6. Czy lubisz: hentai'e, yaoi, yuri?
7. Przeczytałabyś one-shot, w którym jest scena erotyczna?
8. Lubisz zwierzęta?
9. Co robisz, kiedy wszystkie latarnie uliczne wysiadają, ty nie masz latarki i w dodatku rozładowuje ci się komórka, a musisz iść na piechotę do domu?
10. Masz jakąś ulubioną potrawę?
11. Ideał chłopaka (wygląd i charakter)?

Sorry, nie chciało mi się więcej XD
Dzięki jeszcze raz za nominacje :3

W sobotę rozdział! :D Także, do zobaczenia! :3

Edit:
Musiałam dopisać pytania, bo zapomniałam o nich wczoraj XDDDD 

1 komentarz: