niedziela, 12 lipca 2015

#3. Leibster Award

Witam! ♥
Może nie przychodzę do Was z nową notką, ale przynajmniej pokażę się, że jestem i nie umarłam! Wczoraj zaczełam pisać dla Was małego szota, którego zapowiedź jest w zakładce "Rozegrane mecze". Także, żeby nie przedłużać, zacznę:

Dostałam nominację do Liebster Blog Award od Alex Rosenberg, za co bardzo dziękuję! ♥ 
 
"Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, które dostałam: 

1. Skąd czerpiesz pomysły do opowiadania?
Różnie. Arty, muzyka, rysowanie, anime. Ostatnio nie mam weny, która dopadła mnie 4 miesiące temu i nie chce opuścić. ;_;
2. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać?
Obejrzałam Kuroko no Basket. I powiedziałam sobie, że fajnie byłoby spróbować, tak więc oto jestem i piszę :D
3. Największe marzenie?
Wakacje w Japonii. Chociaż ostatnio miałam marzenie zacząć i ukończyć moje wymarzone liceum, także chyba Japonia spadła na drugi plan.. 
4. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim życiu? Jeśli tak, to co i dlaczego?
Jest dużo takich rzeczy, więc chyba aż za, bo nie chcę wymieniać.. XD
5. Ulubiona książka/ film/ anime/ coś innego?
Mam tego za dużo, serio XD
6. Czy jest jakaś książka/ opowiadanie, które chciałabyś mi koniecznie polecić?
Opowiadania Amy. Opowiadania Law. Opowiadania Izu. Opowiadania hany.
7. Czy masz rodzeństwo?
Tak ;) Młodszego o dwa lata brata i młodszą o dwanaście lat siostrę XD
8. Co lubisz robić? Poza pisaniem oczywiście ;)
Rysowanie ♥ Granie na instrumentach ♥ #atrystkatakbardzo #przyszłyplastyk #muzyk
9. Twój sposób na nudę?
Robienie tego, co się lubi. 
10. Jest coś czego się boisz? Jak tak, to co?
Pewnie. Duże pojazdy: tiry, samoloty, pociągi, itp. Poza tym pająki i wensze. D; 
11. Piosenka przy której chce ci się płakać?
Jest duzo takich ;_; 

Nikogo nie nominuję. Bo tak XD 

8 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za odp ;)
    Teraz będę miała co czytać dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu, polecasz moje opowiadania!11!11
    boże, zabiję się ze szczęścia. XD

    tak, nudzi mi się.
    tak, nudzi mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. XD
      Nie zabijaj się, kobieto. XD

      tak, widzę.
      ty lepiej fabułe wymyślaj, a nie.

      Usuń
  3. O Jezu! Spadłaś mi z nieba! Jakiś czas temu natknęłam się na tego bloga, ale potem przestałam śledzić i zgubiłam adres... Dzięki bogu, że sama się podłożyłaś! Teraz cię na pewno nie zgubię xD I piszę to serio, z ręką na sercu!
    Hm, jak widzę mam sporo do nadrabiania... Utknęłam gdzieś na samym początku. Ale co tam! Mam czas na nadrabianie ^^ Mam tylko nadzieję, że zdążę nadgonić... I o, grasz na instrumentach? *.* #Otymuzyku. Mogę wiedzieć na czym konkretnie? :3 I zastanawia mnie co takiego przeraża cię w dużych pojazdach... Oczywiście jeśli mogę wiedzieć i mnie za to nie zabijesz *.*

    Trzymaj cię cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło! Nie zgub się, nie polecam XD Miło, że zajrzałaś <3
      taaaa, trochę tego do przeczytania jest... Ale sądzę, że rozdziały są na tyle krótkie, żebyś przeczytała sybko wszystko, co do tej pory zamieściłam. :3
      Tak, gram. W zasadzie to na trzech XD Klarnet jest moim podstawowym instrumentem, gram na nim 7 lat. Fortepian jest dodatkowy - obowiązkowy, więc na nim cyba od 5, 4 latek. <3 I kontrabas, na którym opanowałam grę w 4 miesiące. Gram chyba 1,5 roku.
      Duże pojazdy... Wiesz, mój brat został kiedy prawie przejechany przez pociąg towarowy, i to nawt dwa razy (gdyby nie kuzyn i dziadek, to byłoby źle.) Zachciało się mu zbierać kamieni na torach. A ja zostałam prawie przejechana przez tira, toteż teraz jak widzę, że cś wielkiego obok mnie przejeżdża, mam padakę ._.

      Trzymaj się ♥

      Usuń
    2. O dżizas... Chodzisz może do szkoły muzycznej? Bo widzę, że fortepian dodatkowy obowiązkowy ;D
      Hm, to faktycznie nieciekawe doświadczenia z pojazdami miałaś... Mówienie: "nie są wcale takie złe!" chyba niezbyt ci pomoże, więc nie powiem (a raczej napiszę) nic. No, może poza tym, że życzę pogodzenia się w dużymi maszynami ♥

      Usuń
    3. A pewnie, chodzę. Od siedmiu lat :D Dobrze główkujesz. :D
      No nie za ciekawe, ale muszę to jakoś przeboleć, szczególnie, że z autobusów korzystam xD Trza jakoś żyć, słonko. ♥
      Dziękuję, skarbie. <3

      Usuń